Твоя бизнес

5 крачки към създаването на успешен онлайн магазин

Публикувано на 16 ноември 2015 от Янита Минкова

5 крачки към създаването на успешен онлайн магазин

Онлайн магазинът е мястото, където потенциалните ти клиенти и посетители имат възможност да видят всичките ти продукти или услуги.

Когато създаваш своя онлайн магазин, е важно да си уверен, че предлагаш полезни текстове, приятен дизайн и лесно за работа меню.

За да се отличава интернет магазинът ти от тези на конкурентите, не забравяй да включиш следните елементи:

Публикувай онлайн каталог

Включи онлайн каталог с добре подбрани снимки на продуктите, на които потребителите ще могат да кликват и разбират повече информация за избраните от тях стоки. Когато веднъж си привлякъл клиентите в сайта си, направи всичко възможно да ги задържиш. Включи интерактивни бутони, като „купи само сега“, специални отстъпки за нови клиенти, и други промоции .

Включи оферти и други стимули

Повечето онлайн купувачи са привлечени от специалните оферти и стимули, които търговецът предлага. Чрез създаването на отстъпки, клиентите ти ще имат причина да посетят магазина отново и по-лесно да вземат решението за покупка. Може да използваш безплатна доставка, като стимул. Тези стратегии примамват клиентите да проучват сайта ти, надявайки се да се извлекат всички негови ползи.

Направи видими най-популярните си продукти

Сложи най-добрата оферта или продукта, който те отличава от конкурентите ти, на най-видното място в сайта. Обикновено това е началната му страница. Така освен редовните ти клиенти, ще задържиш вниманието и на новите такива.

Добави връзки към социалните мрежи

Включи бутони към всички социални мрежи, в които присъства компанията ти. Те ще спомогнат за увеличаване на последователите ти и по-добро разпознаване на марката ти в онлайн пространството. Това от своя страна ще привлича нови и нови клиенти.

Сложи телефонния номер на видно място

Някои от търговците правят грешката да скатаят своя телефонен номер в някое падащо меню, например. Това може да повлияе негативно на потребители, които биха искали да получат допълнителна информация за някои от продуктите или услугите ти. Най-доброто място за телефона е на началната страница, за да могат клиентите ти да те открият.

Помисли за едно успешно партньорство

Ако искаш да достигнеш до още повече клиенти и да увеличиш месечните си обороти е добре да помислиш за сигурен партньор, на който да разчиташ. Ако все още обмисляш към кого да се насочиш, запознай се с възможностите, които предлага БНП Париба Лични Финанси.

Създаването на онлайн магазин може да изглежда лесно. Но определено не всичко се изчерпва само до това. Ключовият момент е да го превърнеш в успешен такъв. Първоначалната инвестиция в добре изглеждащ виртуален магазин може да ти се струва особено голяма, но несъмнено ще се възвърне след време. Нека не забравяме, че бъдещето на търговията е в онлайн пазаруването.

Янита Минкова

Здравей, аз съм Янита Минкова

Здравей, аз съм Янита Минкова

Заемам позицията специалист маркетинг и комуникации в БНП Париба Лични Финанси, България.

Как управлявам парите си?

Когато става въпрос за управление е нужно постоянство и баланс. Още повече, когато става въпрос за пари. Съчетавайки двете, знам, че каквото и да стане няма да има изненади. 

Още мои публикации