Новини

Информация за техническо затруднение при плащане през сайта

Уважаеми клиенти,

Искаме да ви уведомим, че при част от плащанията през сайта ни има забавяне в потвърждаването на плащанията от банката-издател на картата.
В момента работим заедно с нашите партньори за подобряване на процеса.
Моля, свържете се с нас, ако при вашето плащане възникне някоя от следните ситуации след въвеждане на данните на картата:

    >> Зарежда се бял екран, който след продължително изчакване не показва резултат.
    >> Показва се съобщение за грешка или информация, че плащането е неуспешно.

Моля  да се свържете с нас като ни пишете на contacts@bnpparibas-pf.bg, за да направим проверка и да ви върнем обратна връзка за статуса на плащането.
Бихте могли да ни съдействате с повече информация във връзка с възникналия проблем, като ни опишете:
- Банката-издател на вашата карта, с която сте правили плащането.
- Кога възниква проблем при плащането ви – след попълване на данните на картата или на друг етап от плащането.
- Какъв е проблемът, който възниква при вашето плащане с карта.
- Какво съобщение се появява.
- Скриншот на грешкатa.

Извиняваме се за причиненото неудобство.
Работим усилено по отстраняването на проблема.

Екипът на БНП Париба Лични Финанси

 

Обратно в Новини

За безплатна финансова консултация, обади се на телефон

0700 11 811

на цена според тарифния ти план

или

Намери най-близкия до теб офис