Новини

Актуално! Продължаваме да работим при стриктно спазване на извънредните мерки

Във връзка с въведеното на 13 март 2020 г. извънредно положение в България, БНП Париба Лични Финанси предоставя следната информация на вниманието на своите клиенти.

Като отговорна банка БНП Париба Лични Финанси поставя на първо място здравето и безопасността на клиентите, служителите и партньорите си. Следваме указанията на Националния оперативен щаб и Министерство на здравеопазването, като правим всичко възможно, за да осигурим безпроблемното обслужване на нашите клиенти и да продължим да ги подкрепяме. Същевременно Клонът работи по начин, осигуряващ непрекъснатост на процесите и достъп до финансиране за клиентите.

Обслужването на клиентите в офисите на БНП Париба Лични Финанси продължава нормално, като се прилагат препоръките за повишена хигиена и сигурност, както на служителите, така и на клиентите.

Съгласно указанията на компетентните органи се въвежда временен ред за обслужване на клиенти в офисите на БНП Париба Лични Финанси в България. За улеснение на клиентите във всички 45 офиса ще бъдат поставени инструкции за реда на влизане и обслужване в офиса.

Банката моли клиентите си да спазват въведените мерки, да посещават офисите само при необходимост и за услуги, които не могат да се предоставят дистанционно, и препоръчва да използват предоставените електронни канали за комуникация.  

Дистанционните канали за контакт на банката – дигитални канали (уебсайт, онлайн плащане, онлайн асистент, имейл) и контактен център предоставят възможност за извършване от всяка точка следните действия:

Кандидатстване за потребителски кредит - денонощно през уеб сайта на компанията https://www.bnpparibas-pf.bg/ или на телефон 0700 11 811 всеки работен ден от 9 до 18 ч;

Електронно подписване на договор за кредит за покупка на стоки на изплащане и необходимите свързани с него документи с помощта на процеса, предлаган от БНП Париба Лични Финанси

Извършване на плащания по кредити (за повече информация https://www.bnpparibas-pf.bg/plashtane-na-vnoski-po-kredit/metodi.html):

> онлайн

- през виртуалния ПОС терминал на уеб сайта на компанията, (https://www.bnpparibas-pf.bg/plati);

- през ePay.bg;

-  чрез услугата B-pay;

- чрез банков превод при използване на предоставените от банките инструменти за електронно/дигитално банкиране.

> в брой:

- безплатно през Кештерминал (Cashterminal),

- в касите на EasyPay,

> чрез банков превод в офисите на банките, които функционират.

Обръщаме внимание, че при посещение на устройства на Кештерминал (Cashterminal), каси на EasyPay, офиси на банки и чуждестранни клонове на банки в страната, във физически магазини на търговски партньори на Клона, както и всички други обекти, които продължават да функционират, клиентите трябва да спазват съответните мерки и реда, въведени в тях в съответствие с указанията на компетентните органи.

Онлайн покупки и плащания през интернет, на ПОС терминал и банкомат или теглене на пари в брой, при използване без ограничение на кредитните карти, издадени от компанията, и възползване от дългия гратисен период за плащане на ПОС терминал и онлайн – до 58 дни;

Всички други въпроси – размер на вноски, падежни дати, брой на оставащите вноски и т.н.,  клиентите могат да се възползват от контактния център на банката, с който могат да се свържат на телефон 0700 11 811 всеки работен ден от 9 до 18 ч. и онлайн асистент, достъпен денонощно на уебсайта на компанията на адрес https://www.bnpparibas-pf.bg/chat.

Вашата сигурност и Вашите планове винаги ще бъдат наш приоритет!

Обратно в Новини

За безплатна финансова консултация, обади се на телефон

0700 11 811

на цена според тарифния ти план

или

Намери най-близкия до теб офис