Твоя бизнес

Предлагането на стоки на изплащане увеличава продажбите

Публикувано на 9 февруари 2017 от Лили Николова

Предлагането на стоки на изплащане увеличава продажбите

Все повече хора купуват стоки на изплащане, а броят на търговците, които предлагат такава опция непрекъснато расте. Ето защо.

Ръст на продажбите без допълнителен риск

Предлагането на възможност за покупка на изплащане е огромно удобство за клиентите, които могат да закупят желана техника, обзавеждане или други стоки бързо и лесно. Това води до ръст на посетителите в магазините. Според данните на БНП Париба Лични Финанси, опцията за покупка на стоки на изплащане увеличава продажбите средно с 25%.

Добрата новина е, че това е без какъвто и да е риск за бизнеса на търговеца. Рискът се поема от финансовата институция, която осигурява финансирането. Тя преценява дали да отпусне кредит или не и след това дейността по управлението и събирането му  е изцяло нейна. От търговеца се иска единствено да осигури стоката, която клиентът е харесал.

Как да изберете финансова институция?

В бизнеса най-важно е доверието и затова компанията, която осигурява финансирането трябва да е сигурен и надежден партньор. Само така съвместният ви бизнес може да расте и в крайна сметка всички да са доволни от резултата. За търговеца това означава повече продажби, а за финансовата институция – повече доволни и лоялни клиенти, които биха ѝ се доверили и при следваща покупка.

Друго важно условие е компанията да разполага с обучени консултанти, които да помагат както на клиентите, така и на служителите на търговеца. Например, БНП Париба Лични Финанси има представители в много точки в страната, които са на разположение ежедневно за консултация и съдействие.

Клиентите и бизнесът търсят бързина…

За клиента най-важно е да може да получи избраната стока бързо и да не губи време за попълване на документи, изчакване на одобрение и усвояване. Ето защо е важно финансиращата компания да предлага бърз отговор по молбите за кредит, както и да улеснява клиентите и търговците в подаването на заявките. БНП Париба Лични Финанси предлага такъв подход, като за целта на търговците не им е необходима никаква допълнителна инвестиция, освен една стандартна компютърна конфигурация и достъп до интернет.

… и удобни онлайн магазини

Както каза футуристът д-р Патрик Диксън при гостуването си в България по покана на БНП Париба Лични Финанси - имаме 5 минути да спечелим клиента. Това означава, че онлайн магазинът на търговеца трябва да предоставя удобство не само при избор на стока, но и при кандидатстване за кредит за покупка на изплащане.

БНП Париба Лични Финанси, подкрепя бизнеса на своите партньори, предоставяйки им приложение за продажби на кредит онлайн по бърз и ефективен начин. Също така предлага маркетингови активности, атрактивни промоционални оферти и програма за лоялни клиенти. И това не е всичко. Ако искате да научите повече,  заявете своето желание да станете наш търговски партньор.

Лили Николова

Здравей, аз съм Лили Николова

Здравей, аз съм Лили Николова

Занимавам се с управление на онлайн съдържание и рекламни проекти в ПБ Лични финанси.

Как управлявам парите си?

Доброто планиране и умелото харчене винаги ми помагат да поддържам баланс. Така мога да посрещна всякакви ситуации без затруднение за разполагаемия ми бюджет.

Още мои публикации