Клиентското изживяване - наистина ли тази инвестиция работи?

Публикувано на от Валентина Райнова
Клиентското изживяване - наистина ли тази инвестиция работи?

Днешните потребители се обвързват с компаниите по много различен начин в сравнение с миналото. Важно е да бъдат активно ангажирани, което ще ги превърне в значим актив за бизнеса.

В последните години се наблюдава  чувствителна промяна в потребителското поведение, която от своя страна провокира нов тип търсене. Компаниите трябва да впрегнат въображението си, за да погледнат отвъд продуктите и услугите, които предлагат в момента.

Краткосрочна или дългосрочна връзка?


С навлизането на онлайн търговията, много търговци се възползваха и усетиха предимствата на дигитализацията на услугата и набраха бързо плодовете на успеха.

Едновременно с това обаче те се изправиха и пред една различна непозната сфера и среда на комуникация, с която трябва да се справят.

Съвет:
Не залагайте на бързия успех -  той е много примамлив, но в дългосрочен план не е особено ефективен.

Лоялният клиент  = застрашен вид

Клиентите разполагат с невиждано изобилие, имат свободата и възможността бързо да променят решението си, в зависимост от условията, които им се предлагат.

След първата и втората продажба онлайн, увеличаването на конкуренцията, както и различните клиентски нужди, пред търговците на дневен ред излиза голямото предизвикателство как да успеят да задържат и да върнат клиентите отново при себе си.

Клиентите стават по-взискателни и изискващи като все по-често ставаме свидетели на това как привързаността им към различните търговци и марки е сведена до минимум и клони към изчезване.

Съвет:
Мислете за клиентите си като за приятели, които не искате да загубите. Инвестирайте в потребителското им  изживяване. 

Мит ли е клиентското изживяване?

Въпросът е дали инвестирането в клиентските нужди наистина си заслужава? Голямото предизвикателство, пред което бизнесът се изправя в днешно време, е да успее да създаде дълготрайна връзка с клиентите си.

Инвестирането в клиентското изживяване е малка крачка към голямото решение. Тази крачка си струва. Това е единствената причина, която ще върне обратно клиентите в магазина.

Съвет:
 Работете в тази посока целенасочено и с голямо внимание.

Как да задържите клиентската лоялност?

Съвременните технологии изправиха потребителите пред възможността да имат всичко, по всяко време, навсякъде, бързо и на ниска цена.

Възможността за избор и мобилността са голямо предизвикателство за поддържане на клиентската лоялност.

Съвет:
 Бъдете гъвкави!

Време е за по-свеж поглед отвъд традиционните рамки

>> Традициите не са това, което бяха – ниската цена и качеството на услугата не са достатъчни. Печелят тези, които са адаптивни и креативни – персонализирането  на различни предложения като отстъпки и специални оферти имат голямо въздействие върху потребителите.

>> Не е важно само предлагането на намаление, специална оферта или ваучер за подарък. Възможността клиентът да персонализира продукта според желанията си ще изведе напред тези, които успеят да задоволят тази нужда.

>> Инвестиция в служителите – развитието на служителите е важен детайл в постигането на клиентско изживяване. Професионалното и качествено обслужване  работи. Добавянето на лично отношение при предлагане на услугата е много важно.

>> Комуникация на клиентска честота  - локализиране на потребителите  там, където прекарват голяма част от времето си, и селектиране на онлайн каналите, които бизнесът използва, спрямо местонахождението им.

>> Проблемите  трябва да се разрешават – ефектът на щрауса не води до нищо добро. При получено оплакване, е важно проблемът да бъде разрешен бързо и ефективно.

Създаването на положителни емоции по време на пазаруването са гаранция за клиентска лоялност. Това е труден процес, изискващ време. Бизнесът трябва бъде готов да инвестира в специфичните потребности и комфорта на клиентите си, като направи продуктите и услугите си адаптивни на съвременните бизнес процеси.

Всеки бизнес  трябва да открие своя начин на комуникация и да инвестира с пълна сила в нея, превръщайки компанията си в незаменимо за клиента място. Разберете повече как новите тенденции в ритейл бизнеса  влияят на търговията и открийте кои технологии промениха пазаруването.

Здравей, аз съм Валентина Райнова

Занимавам се с управление на съдържание и рекламни проекти в БНП Париба Лични Финанси.

Как управлявам парите си?
Вярвам, че финансовата стабилност се постига с добре обмислени приоритети. За добрия баланс ми помага съставянето на месечен бюджет, разумните разходи и автоматизираното спестяване.

Прочети още мои публикации
 
Автори
Валентина Райнова

Добрата финансова грамотност е в основата на ефективното управление на личните ни финанси.

Валентина Райнова - Експерт Управление на съдържание и рекламни проекти
Веселина Евтимова

Планирам предварително всичките си разходи и обмислям внимателно решенията си за покупки.

Веселина Евтимова - Специалист маркетинг и комуникации
Най-четени

Финансова грамотност и защо е важна за теб

Случвало ли ти се е да не можеш да посрещнеш непредвиден разход.

 

Кредитната карта от БНП Париба Лични Финанси

ОтЛични финансови новини - кредитна карта

 

Щастливи служители - щастливи клиенти

Една от основните причини да хората да харесват определена компания е обслужването.

 

Твоя бизнес

 

Какво е важно да знаем за поколението Z

Публикувано на 11 юли 2019
от Валентина Райнова
 

5 тренда в пазаруването, които ще властват през 2019

Публикувано на 10 април 2019
от Валентина Райнова
 

Важно за правата ни при онлайн пазаруване

Публикувано на 27 март 2019
от Веселина Евтимова
 
Подобни публикации от Твоя бизнес

Какво е важно да знаем за поколението Z

На пазара все по-уверено навлизат потребителите, родени в началото на новия век, със своите високи очаквания.

 

5 тренда в пазаруването, които ще властват през 2019

Kакво ни очаква тази година? Kакви ще са 5-те горещи тенденции в пазаруването за 2019 г. и как да се подготвим за тях.

 

Важно за правата ни при онлайн пазаруване

Знаеш ли какво да направиш, ако не си доволен от играчките за детето, които си поръчал през интернет или ако обувките не ти стават?

 

По какъв начин милениумите управляват парите си

Милениумите са потребителите на бъдещото и променят не само своя начин на пазаруване, но и този на родителите си.

 

Защо е важен показателят за клиентска лоялност за бизнеса

В съвременната реалност бизнесът e изправен пред факта да бъде по-активно ангажиран със своите клиенти.

 

Къде отива заплатата на българина?

Разбери за какво харчат най-много българите и останалите европейци според последното проучване на статистическата служба на Европейския съюз- Евростат.

 

Три технологични революции, които променят търговията

Големите бази данни, свободният достъп до информация и развитието на социалните мрежи не спират да променят търговията.

 

Kакво още очакват милениумите от магазините и шопинг изживяването?

Kак шопинг изживяването ще трябва да се промени и кои са най-големите оптимисти в Европа.

 

Милениумите и магазинът на бъдещето

Какво очаква поколението на бъдещето от физическите магазини и как търговците ще трябва активно да привличат потребителите.

 

Три технологични иновации, които ще променят живота ни

Десет години след премиерата на първия iPhone вече не можем да си представим живота без смартфон. А всяка година все повече нови технологии дават заявка да променят ежедневието ни.

 

За Блога

Създадохме блога на БНП Париба Лични Финанси, за да ти осигурим място, където да получаваш полезни съвети за управлението на парите си, и където да научаваш актуалните тенденции от света на финансите и бизнеса.

Тук ще говорим за възможностите на личните ти финанси, ще споделяме иновации и решения за твоя бизнес, и ще ти разказваме истории от нашата дейност.


×

Общи условия за ползване

БНП Париба Лични Финанси полага стриктни грижи за твоите лични данни. Можеш да се запознаеш в детайли с практиките ни относно информационната сигурност тук.

Общи условия за достъп и ползване на блог към интернет страницата на БНП Париба Пърсънъл Файненс С.А., клон България

1. Настоящият блог към интернет страницата (уеб сайт) с адреси www.bnpparibas-pf.bg/www.jet.bg е собственост на БНП Париба Пърсънъл Файненс С.А., клон България. Съдържанието на уеб сайта и блогът към него е предназначено да предоставя информация за Банката и нейните продукти и услуги до неограничен кръг лица (Потребители), както и да служи за обмен на такава между Банката и Потребителите.

2. С осъществяването на достъп до сайта и използването на блога Потребителите, чрез конклудентни действия, удостоверяват, че притежават необходимите знания, умения и оборудване за осъществяване на връзка с интернет страницата. БНП Париба Пърсънъл Файненс С.А., клон България няма да отговаря за вреди, причинени на техническото оборудване (хардуер, софтуер и др.) на Потребителя, настъпили по време на и/или при и/или във връзка с осъществяването на достъп (вкл. при опит) до информацията на сайта. Следва да се има предвид, че неоторизираният достъп и пребиваването в компютърната система, хостваща този сайт, смущаването и/или затрудняването на работата и опитите за неразрешено модифициране и/или промяна на информацията съдържащи се в този сайт (вкл. и на хостващата компютърна система) е престъпление и се наказва съгласно действащия Наказателен Кодекс на Република България.

3. Достъпът до този сайт е безплатен. Всички разноски, свързани с осъществяването на комуникационна свързаност към Интернет, са за сметка на Потребителя и ще бъдат понесени от него при условията и тарифите на съответния телекомуникационен оператор.

4. Информацията, публикувана на този сайт, се отнася до БНП Париба Пърсънъл Файненс С.А., клон България и предлагани от Банката продукти и услуги. Никаква част от нея не е и не може да бъде разглеждана, възприемана и/или интерпретирана като покана, предложение, оферта, реклама и/или друг търговски способ и/или като правен съвет. БНП Париба Пърсънъл Файненс С.А., клон България отбелязва, че потребителското кредитиране е строго регламентирана дейност от Закона за потребителския кредит. Възможно е, с оглед конкретните параметри и разпоредбите на закона, действителна сделка да се различава съществено по част и/или всички характеристики публикувани на тази интернет страница.

5. БНП Париба Пърсънъл Файненс С.А., клон България полага максимални усилия да предоставя актуална и точна информация на сайта относно продуктите и услугите си. Всяка публикация подлежи на промяна без предизвестие по преценка на и от "БНП Париба Пърсънъл Файненс" С.А. Банката не поема нито изрични, нито подразбиращи се гаранции от какъвто и да е вид относно информация, публикувана на сайта.

6. БНП Париба Пърсънъл Файненс С.А., клон България не носи отговорност за всякакви имуществени и неимуществени вреди, възникнали директно, индиректно, поради или свързани с достъп до този сайт и информацията на него. Банката не гарантира адекватността, точността или пълнотата на съдържанието на сайта. Потребителите са изцяло отговорни за възприятията си, интерпретацията и оценката на информацията на сайта и блога (както и информацията, съдържаща се в сайтове, към които Потребителите използват препратки, съдържащи се на сайта или в блога) и носят пълната и безусловна отговорност за резултата от действия, предприети въз основа на информация предоставена чрез тази интернет страница.

7. Потребителят няма право да генерира съдържание, което е незаконно, вредно, дискредитиращо, вулгарно, клеветящо или засягащо права и принципи, основани на раса, народност, етническа принадлежност, пол, произход, религия, образование, убеждения, политическа принадлежност, лично и обществено положение или имуществено състояние. Потребителят няма право и да публикува съдържание, което е под закрилата на Закона за авторско право и сродните му права, както и такова, нарушаващо патентно, търговско, авторско или друго право на собственост. Потребителят няма право да генерира съдържание, свързано с неразрешени рекламни материали, спам и вируси.

8. Потребителят няма право да се представя за представител на БНП Париба Пърсънъл Файненс С.А., клон България или блогър, и по какъвто и да е начин да заблуждава останалите потребители за своята идентичност.

9. БНП Париба Пърсънъл Файненс С.А., клон България е вписано в Регистъра на администраторите на лични данни на Комисията за защита на личните данни под № 0000119. Компанията е въвела всички задължителни технически и организационни мерки и процедури изисквани съгласно Закона за защита личните данни и най–добрите международни практики в областта. БНП Париба Пърсънъл Файненс С.А., клон България ще положи максимални усилия да гарантира неприкосновеността на информацията, съдържаща лични данни и предоставена от Потребителите онлайн чрез попълнени електронни формуляри, електронна кореспонденция и/или електронна платформа за обслужване.

10. БНП Париба Пърсънъл Файненс С.А., клон България притежава изключителните права върху дизайна, структурата, съдържанието и интернет страницата като обект на авторското право. Всички посочени имена на продукти и услуги са регистрирани търговски марки и са собственост на БНП Париба Пърсънъл Файненс С.А., клон България и/или изрично посочените им собственици.

11. Интернет страницата на БНП Париба Пърсънъл Файненс С.А., клон България е насочена към неограничен кръг лица. Лица, на които е забранен достъпът до страницата и/или изложената в него информация, не трябва да осъществяват достъп до страницата. За неуредени от настоящите общи условия въпроси се прилага действащото законодателство на Република България.

×

Общи условия за ползване

БНП Париба Лични Финанси полага стриктни грижи за твоите лични данни. Можеш да се запознаеш в детайли с практиките ни относно информационната сигурност тук.

Общи условия за достъп и ползване на блог към интернет страницата на БНП Париба Пърсънъл Файненс С.А., клон България

1. Настоящият блог към интернет страницата (уеб сайт) с адреси www.bnpparibas-pf.bg/www.jet.bg е собственост на БНП Париба Пърсънъл Файненс С.А., клон България. Съдържанието на уеб сайта и блогът към него е предназначено да предоставя информация за Банката и нейните продукти и услуги до неограничен кръг лица (Потребители), както и да служи за обмен на такава между Банката и Потребителите.

2. С осъществяването на достъп до сайта и използването на блога Потребителите, чрез конклудентни действия, удостоверяват, че притежават необходимите знания, умения и оборудване за осъществяване на връзка с интернет страницата. БНП Париба Пърсънъл Файненс С.А., клон България няма да отговаря за вреди, причинени на техническото оборудване (хардуер, софтуер и др.) на Потребителя, настъпили по време на и/или при и/или във връзка с осъществяването на достъп (вкл. при опит) до информацията на сайта. Следва да се има предвид, че неоторизираният достъп и пребиваването в компютърната система, хостваща този сайт, смущаването и/или затрудняването на работата и опитите за неразрешено модифициране и/или промяна на информацията съдържащи се в този сайт (вкл. и на хостващата компютърна система) е престъпление и се наказва съгласно действащия Наказателен Кодекс на Република България.

3. Достъпът до този сайт е безплатен. Всички разноски, свързани с осъществяването на комуникационна свързаност към Интернет, са за сметка на Потребителя и ще бъдат понесени от него при условията и тарифите на съответния телекомуникационен оператор.

4. Информацията, публикувана на този сайт, се отнася до БНП Париба Пърсънъл Файненс С.А., клон България и предлагани от Банката продукти и услуги. Никаква част от нея не е и не може да бъде разглеждана, възприемана и/или интерпретирана като покана, предложение, оферта, реклама и/или друг търговски способ и/или като правен съвет. БНП Париба Пърсънъл Файненс С.А., клон България отбелязва, че потребителското кредитиране е строго регламентирана дейност от Закона за потребителския кредит. Възможно е, с оглед конкретните параметри и разпоредбите на закона, действителна сделка да се различава съществено по част и/или всички характеристики публикувани на тази интернет страница.

5. БНП Париба Пърсънъл Файненс С.А., клон България полага максимални усилия да предоставя актуална и точна информация на сайта относно продуктите и услугите си. Всяка публикация подлежи на промяна без предизвестие по преценка на и от "БНП Париба Пърсънъл Файненс" С.А. Банката не поема нито изрични, нито подразбиращи се гаранции от какъвто и да е вид относно информация, публикувана на сайта.

6. БНП Париба Пърсънъл Файненс С.А., клон България не носи отговорност за всякакви имуществени и неимуществени вреди, възникнали директно, индиректно, поради или свързани с достъп до този сайт и информацията на него. Банката не гарантира адекватността, точността или пълнотата на съдържанието на сайта. Потребителите са изцяло отговорни за възприятията си, интерпретацията и оценката на информацията на сайта и блога (както и информацията, съдържаща се в сайтове, към които Потребителите използват препратки, съдържащи се на сайта или в блога) и носят пълната и безусловна отговорност за резултата от действия, предприети въз основа на информация предоставена чрез тази интернет страница.

7. Потребителят няма право да генерира съдържание, което е незаконно, вредно, дискредитиращо, вулгарно, клеветящо или засягащо права и принципи, основани на раса, народност, етническа принадлежност, пол, произход, религия, образование, убеждения, политическа принадлежност, лично и обществено положение или имуществено състояние. Потребителят няма право и да публикува съдържание, което е под закрилата на Закона за авторско право и сродните му права, както и такова, нарушаващо патентно, търговско, авторско или друго право на собственост. Потребителят няма право да генерира съдържание, свързано с неразрешени рекламни материали, спам и вируси.

8. Потребителят няма право да се представя за представител на БНП Париба Пърсънъл Файненс С.А., клон България или блогър, и по какъвто и да е начин да заблуждава останалите потребители за своята идентичност.

9. БНП Париба Пърсънъл Файненс С.А., клон България е вписано в Регистъра на администраторите на лични данни на Комисията за защита на личните данни под № 0000119. Компанията е въвела всички задължителни технически и организационни мерки и процедури изисквани съгласно Закона за защита личните данни и най–добрите международни практики в областта. БНП Париба Пърсънъл Файненс С.А., клон България ще положи максимални усилия да гарантира неприкосновеността на информацията, съдържаща лични данни и предоставена от Потребителите онлайн чрез попълнени електронни формуляри, електронна кореспонденция и/или електронна платформа за обслужване.

10. БНП Париба Пърсънъл Файненс С.А., клон България притежава изключителните права върху дизайна, структурата, съдържанието и интернет страницата като обект на авторското право. Всички посочени имена на продукти и услуги са регистрирани търговски марки и са собственост на БНП Париба Пърсънъл Файненс С.А., клон България и/или изрично посочените им собственици.

11. Интернет страницата на БНП Париба Пърсънъл Файненс С.А., клон България е насочена към неограничен кръг лица. Лица, на които е забранен достъпът до страницата и/или изложената в него информация, не трябва да осъществяват достъп до страницата. За неуредени от настоящите общи условия въпроси се прилага действащото законодателство на Република България.

×