Три тенденции, които определят клиентите на бъдещето

Публикувано на от Лили Николова
Три тенденции, които определят клиентите на бъдещето

През последните пет години търговците направиха всичко възможно, за да усъвършенстват онлайн търговията и да превърнат уеб сайтовете си в удобни и приветливи пространства, където клиентите да се чувстват добре.

Точно когато добре опознаха своите потребители, нещата рязко се промениха. Мобилните устройства и социалните мрежи превзеха онлайн пространството. Клиентите вече очакват да получат информация веднага и от най-удобния за тях канал. Какво означава това за търговците? Всичко. Конкуренцията става все по-голяма, а привличането на вниманието на потребителите все по-трудно. Предимство пред всички ще имат онези, които могат да реализират ефективни стратегии, насочени в социалните мрежи и мобилните устройства.

Пазаруването е социално

Преди да вземе решение за покупка, клиентът проверява приблизително 10.4 източника на информация. Основният му канал са всички социални мрежи, като активно обсъжда даден продукт с останалите потребители. Ето защо търговците не могат да си позволят да седнат и да се надяват на добра дума от потребителите. Те трябва да имат активна роля в социалните мрежи и онлайн пространството като цяло. Така ще могат да повлияят на онези потребители, които по-трудно взимат решение за покупка. Увеличаването на видимостта на марката в социалните мрежи и активизирането на разговор с клиентите помага за по-добрите резултати. Затова стимулирай клиентите си да споделят снимки на продукти, които са купили от твоя магазин. Това повишава доверието в марката. Отговарянето на запитвания в социалните мрежи също е от голямо значение за взимането на решение за покупка.

Хората на милениума са определящи

Родените между 1978 г. и 1995 г. определят потребителите на бъдещето. Смята се, че от 2017 година това ще е поколението, което ще има най-голяма покупателна способност. Ето защо търговците трябва да обърнат внимание именно на него. Характерно за тези потребители е, че те са много силно мотивирани, социални и търсят информация от всички канали. Използват новите технологии и всички видове мобилни устройства за комуникация. Представителите на милениума са по-подозрителни към директна реклама, не се доверяват на връстниците си. Те са по-склонни да четат препоръки и рецензии на потребители в сайта на компанията, отколкото да вземат решение за покупка на база съвет на някой от семейството си.

Пазаруването е мобилно.

Вече повече от половината население на земята притежава мобилен телефон. Според проучване на Националната търговска федерация на САЩ, близо 53% от собствениците на смартфони и 64% от собствениците на таблети използват своите устройства, за да проучват продукти и да пазаруват през онлайн магазините на търговците. Новите технологии правят пазаруването достъпно от всяка точка на света 24 часа в денонощието и 7 дни в седмицата. Ето защо компаниите трябва да адаптират търговските си стратегии, за да са в крак с потребителските нагласи и бързо развиващите се технологии.

В днешният технологичен свят, потребителите са онлайн през цялото време. Ето защо търговците трябва бързо да реагират на промените, за да отговорят на очакванията на клиентите си. Още за тенденциите в ритейл бизнеса можеш да откриеш в нашия блог.

Здравей, аз съм Лили Николова

Занимавам се с управление на онлайн съдържание и рекламни проекти в БНП Париба Лични Финанси, България.

Как управлявам парите си?

Доброто планиране и умелото харчене винаги ми помагат да поддържам баланс. Така мога да посрещна всякакви ситуации без затруднение за разполагаемия ми бюджет.


Прочети още мои публикации
 
Автори
Валентина Райнова

Добрата финансова грамотност е в основата на ефективното управление на личните ни финанси.

Валентина Райнова - Експерт Управление на съдържание и рекламни проекти
Веселина Евтимова

Планирам предварително всичките си разходи и обмислям внимателно решенията си за покупки.

Веселина Евтимова - Специалист маркетинг и комуникации
Най-четени

Добри съвети за добър кредит

Всички желаем финансова свобода, а кредитните карти ни я дават много бързо. С голямата свобода обаче идва и голямата отговорност.

 

Поколение Z на хоризонта и вятърът на промяната в пазаруването

Следващата вълна от потребители е вече пълнолетна и готова да превземе пазара. Поколение Z не познава света без интернет или мобилен телефон.

 

4 причини да имаш кредитна карта

Финансовата независимост е цел на всеки един от нас, защото дава свобода и сигурност в ежедневието. Кредитната карта е един практичен инструмент, който осигурява добра финансова независимост.

 

Твоя бизнес

 

Клиентското изживяване - наистина ли тази инвестиция работи?

Публикувано на 26 март 2018
от Валентина Райнова
 

Три технологични иновации, които ще променят живота ни

Публикувано на 19 март 2018
от Веселина Евтимова
 

Бизнес тенденциите, които да вземете предвид през 2018

Публикувано на 28 февруари 2018
от Валентина Райнова
 
Подобни публикации от Твоя бизнес

Клиентското изживяване - наистина ли тази инвестиция работи?

Днешните потребители се обвързват с компаниите по много различен начин в сравнение с миналото. Важно е да бъдат активно ангажирани, което ще ги превърне в значим актив за бизнеса.

 

Три технологични иновации, които ще променят живота ни

Десет години след премиерата на първия iPhone вече не можем да си представим живота без смартфон. А всяка година все повече нови технологии дават заявка да променят ежедневието ни.

 

Бизнес тенденциите, които да вземете предвид през 2018

Всяка следваща година предлага все по-големи технологични и потребителски промени, за които бизнесът трябва да се подготви. Не ги пренебрегвайте и бъдете готови за тях, за да не изостанете от конкурентите си.

 

Онлайн търговията в България набира скорост

Според редица проучвания в последните години, българите все повече пазаруват онлайн. Това неизбежно води и до увеличаване броя на магазините в интернет пространството.

 

Онлайн предпразнична треска за пазаруване

Всяка година преди и около коледните и новогодишни празници потреблението значително нараства, а търговците се надпреварват за вниманието на потребителите.

 

Евростат: България изостава в развитието на онлайн търговията

Последното проучване на статистическата служба на Европейския съюз - Евростат, анализира онлайн търговията в Еврозоната.

 

Все повече българи пътуват в страната и чужбина

Според последното проучване на Националния статистически институт (НСИ) за първото тримесечие на 2017 г., 926,1 хил. българи са направили туристически пътувания. Спрямо същия период на 2016 г. тази цифра е показател за 68,3% увеличение.

 

Поколение Z на хоризонта и вятърът на промяната в пазаруването

Следващата вълна от потребители е вече пълнолетна и готова да превземе пазара. Поколение Z не познава света без интернет или мобилен телефон.

 

Кои технологии промениха пазаруването?

Свидетели сме на 3 нови тенденции, които пренесоха пазаруването на ново ниво.

 

Най-често купуваме на изплащане смартфони за 450-500 лева

Смартфонът победи телевизора в класацията „Топ 10 на изплащане“ и вече е №1. Ето още какви стоки купуват българите с потребителски кредити.

 

За Блога

Създадохме блога на БНП Париба Лични Финанси, за да ти осигурим място, където да получаваш полезни съвети за управлението на парите си, и където да научаваш актуалните тенденции от света на финансите и бизнеса.

Тук ще говорим за възможностите на личните ти финанси, ще споделяме иновации и решения за твоя бизнес, и ще ти разказваме истории от нашата дейност.


×

Общи условия за ползване

Общи условия за достъп и ползване на блог към интернет страницата на БНП Париба Пърсънъл Файненс С.А., клон България

1. Настоящият блог към интернет страницата (уеб сайт) с адреси www.bnpparibas-pf.bg/www.jet.bg е собственост на БНП Париба Пърсънъл Файненс С.А., клон България. Съдържанието на уеб сайта и блогът към него е предназначено да предоставя информация за Компанията и нейните продукти и услуги до неограничен кръг лица (Потребители), както и да служи за обмен на такава между Компанията и Потребителите.

2. С осъществяването на достъп до сайта и използването на блога Потребителите, чрез конклудентни действия, удостоверяват, че притежават необходимите знания, умения и оборудване за осъществяване на връзка с интернет страницата. БНП Париба Пърсънъл Файненс С.А., клон България няма да отговаря за вреди, причинени на техническото оборудване (хардуер, софтуер и др.) на Потребителя, настъпили по време на и/или при и/или във връзка с осъществяването на достъп (вкл. при опит) до информацията на сайта. Следва да се има предвид, че неоторизираният достъп и пребиваването в компютърната система, хостваща този сайт, смущаването и/или затрудняването на работата и опитите за неразрешено модифициране и/или промяна на информацията съдържащи се в този сайт (вкл. и на хостващата компютърна система) е престъпление и се наказва съгласно действащия Наказателен Кодекс на Република България.

3. Достъпът до този сайт е безплатен. Всички разноски, свързани с осъществяването на комуникационна свързаност към Интернет, са за сметка на Потребителя и ще бъдат понесени от него при условията и тарифите на съответния телекомуникационен оператор.

4. Информацията, публикувана на този сайт, се отнася до БНП Париба Пърсънъл Файненс С.А., клон България и предлагани от Компанията продукти и услуги. Никаква част от нея не е и не може да бъде разглеждана, възприемана и/или интерпретирана като покана, предложение, оферта, реклама и/или друг търговски способ и/или като правен съвет. БНП Париба Пърсънъл Файненс С.А., клон България отбелязва, че потребителското кредитиране е строго регламентирана дейност от Закона за потребителския кредит. Възможно е, с оглед конкретните параметри и разпоредбите на закона, действителна сделка да се различава съществено по част и/или всички характеристики публикувани на тази интернет страница.

5. БНП Париба Пърсънъл Файненс С.А., клон България полага максимални усилия да предоставя актуална и точна информация на сайта относно продуктите и услугите си. Всяка публикация подлежи на промяна без предизвестие по преценка на и от „БНП Париба Пърсънъл Файненс“ ЕАД. Компанията не поема нито изрични, нито подразбиращи се гаранции от какъвто и да е вид относно информация, публикувана на сайта.

6. БНП Париба Пърсънъл Файненс С.А., клон България не носи отговорност за всякакви имуществени и неимуществени вреди, възникнали директно, индиректно, поради или свързани с достъп до този сайт и информацията на него. Компанията не гарантира адекватността, точността или пълнотата на съдържанието на сайта. Потребителите са изцяло отговорни за възприятията си, интерпретацията и оценката на информацията на сайта и блога (както и информацията, съдържаща се в сайтове, към които Потребителите използват препратки, съдържащи се на сайта или в блога) и носят пълната и безусловна отговорност за резултата от действия, предприети въз основа на информация предоставена чрез тази интернет страница.

7. Потребителят няма право да генерира съдържание, което е незаконно, вредно, дискредитиращо, вулгарно, клеветящо или засягащо права и принципи, основани на раса, народност, етническа принадлежност, пол, произход, религия, образование, убеждения, политическа принадлежност, лично и обществено положение или имуществено състояние. Потребителят няма право и да публикува съдържание, което е под закрилата на Закона за авторско право и сродните му права, както и такова, нарушаващо патентно, търговско, авторско или друго право на собственост. Потребителят няма право да генерира съдържание, свързано с неразрешени рекламни материали, спам и вируси.

8. Потребителят няма право да се представя за представител на БНП Париба Пърсънъл Файненс С.А., клон България или блогър, и по какъвто и да е начин да заблуждава останалите потребители за своята идентичност.

9. БНП Париба Пърсънъл Файненс С.А., клон България е вписано в Регистъра на администраторите на лични данни на Комисията за защита на личните данни под № 0000119. Компанията е въвела всички задължителни технически и организационни мерки и процедури изисквани съгласно Закона за защита личните данни и най–добрите международни практики в областта. БНП Париба Пърсънъл Файненс С.А., клон България ще положи максимални усилия да гарантира неприкосновеността на информацията, съдържаща лични данни и предоставена от Потребителите он–лайн чрез попълнени електронни формуляри, електронна кореспонденция и/или електронна платформа за обслужване.

10. БНП Париба Пърсънъл Файненс С.А., клон България притежава изключителните права върху дизайна, структурата, съдържанието и интернет страницата като обект на авторското право. Всички посочени имена на продукти и услуги са регистрирани търговски марки и са собственост на БНП Париба Пърсънъл Файненс С.А., клон България и/или изрично посочените им собственици.

11. Интернет страницата на БНП Париба Пърсънъл Файненс С.А., клон България е насочена към неограничен кръг лица. Лица, на които е забранен достъпът до страницата и/или изложената в него информация, не трябва да осъществяват достъп до страницата. За неуредени от настоящите общи условия въпроси се прилага действащото законодателство на Република България.

×

Общи условия за ползване

Общи условия за достъп и ползване на блог към интернет страницата на БНП Париба Пърсънъл Файненс С.А., клон България

1. Настоящият блог към интернет страницата (уеб сайт) с адреси www.bnpparibas-pf.bg/www.jet.bg е собственост на БНП Париба Пърсънъл Файненс С.А., клон България. Съдържанието на уеб сайта и блогът към него е предназначено да предоставя информация за Компанията и нейните продукти и услуги до неограничен кръг лица (Потребители), както и да служи за обмен на такава между Компанията и Потребителите.

2. С осъществяването на достъп до сайта и използването на блога Потребителите, чрез конклудентни действия, удостоверяват, че притежават необходимите знания, умения и оборудване за осъществяване на връзка с интернет страницата. БНП Париба Пърсънъл Файненс С.А., клон България няма да отговаря за вреди, причинени на техническото оборудване (хардуер, софтуер и др.) на Потребителя, настъпили по време на и/или при и/или във връзка с осъществяването на достъп (вкл. при опит) до информацията на сайта. Следва да се има предвид, че неоторизираният достъп и пребиваването в компютърната система, хостваща този сайт, смущаването и/или затрудняването на работата и опитите за неразрешено модифициране и/или промяна на информацията съдържащи се в този сайт (вкл. и на хостващата компютърна система) е престъпление и се наказва съгласно действащия Наказателен Кодекс на Република България.

3. Достъпът до този сайт е безплатен. Всички разноски, свързани с осъществяването на комуникационна свързаност към Интернет, са за сметка на Потребителя и ще бъдат понесени от него при условията и тарифите на съответния телекомуникационен оператор.

4. Информацията, публикувана на този сайт, се отнася до БНП Париба Пърсънъл Файненс С.А., клон България и предлагани от Компанията продукти и услуги. Никаква част от нея не е и не може да бъде разглеждана, възприемана и/или интерпретирана като покана, предложение, оферта, реклама и/или друг търговски способ и/или като правен съвет. БНП Париба Пърсънъл Файненс С.А., клон България отбелязва, че потребителското кредитиране е строго регламентирана дейност от Закона за потребителския кредит. Възможно е, с оглед конкретните параметри и разпоредбите на закона, действителна сделка да се различава съществено по част и/или всички характеристики публикувани на тази интернет страница.

5. БНП Париба Пърсънъл Файненс С.А., клон България полага максимални усилия да предоставя актуална и точна информация на сайта относно продуктите и услугите си. Всяка публикация подлежи на промяна без предизвестие по преценка на и от „БНП Париба Пърсънъл Файненс“ ЕАД. Компанията не поема нито изрични, нито подразбиращи се гаранции от какъвто и да е вид относно информация, публикувана на сайта.

6. БНП Париба Пърсънъл Файненс С.А., клон България не носи отговорност за всякакви имуществени и неимуществени вреди, възникнали директно, индиректно, поради или свързани с достъп до този сайт и информацията на него. Компанията не гарантира адекватността, точността или пълнотата на съдържанието на сайта. Потребителите са изцяло отговорни за възприятията си, интерпретацията и оценката на информацията на сайта и блога (както и информацията, съдържаща се в сайтове, към които Потребителите използват препратки, съдържащи се на сайта или в блога) и носят пълната и безусловна отговорност за резултата от действия, предприети въз основа на информация предоставена чрез тази интернет страница.

7. Потребителят няма право да генерира съдържание, което е незаконно, вредно, дискредитиращо, вулгарно, клеветящо или засягащо права и принципи, основани на раса, народност, етническа принадлежност, пол, произход, религия, образование, убеждения, политическа принадлежност, лично и обществено положение или имуществено състояние. Потребителят няма право и да публикува съдържание, което е под закрилата на Закона за авторско право и сродните му права, както и такова, нарушаващо патентно, търговско, авторско или друго право на собственост. Потребителят няма право да генерира съдържание, свързано с неразрешени рекламни материали, спам и вируси.

8. Потребителят няма право да се представя за представител на БНП Париба Пърсънъл Файненс С.А., клон България или блогър, и по какъвто и да е начин да заблуждава останалите потребители за своята идентичност.

9. БНП Париба Пърсънъл Файненс С.А., клон България е вписано в Регистъра на администраторите на лични данни на Комисията за защита на личните данни под № 0000119. Компанията е въвела всички задължителни технически и организационни мерки и процедури изисквани съгласно Закона за защита личните данни и най–добрите международни практики в областта. БНП Париба Пърсънъл Файненс С.А., клон България ще положи максимални усилия да гарантира неприкосновеността на информацията, съдържаща лични данни и предоставена от Потребителите он–лайн чрез попълнени електронни формуляри, електронна кореспонденция и/или електронна платформа за обслужване.

10. БНП Париба Пърсънъл Файненс С.А., клон България притежава изключителните права върху дизайна, структурата, съдържанието и интернет страницата като обект на авторското право. Всички посочени имена на продукти и услуги са регистрирани търговски марки и са собственост на БНП Париба Пърсънъл Файненс С.А., клон България и/или изрично посочените им собственици.

11. Интернет страницата на БНП Париба Пърсънъл Файненс С.А., клон България е насочена към неограничен кръг лица. Лица, на които е забранен достъпът до страницата и/или изложената в него информация, не трябва да осъществяват достъп до страницата. За неуредени от настоящите общи условия въпроси се прилага действащото законодателство на Република България.

×