Нашата дейност

Щастливи служители - щастливи клиенти

Публикувано на 13 февруари 2019 от Веселина Евтимова

Щастливи служители - щастливи клиенти

Една от основните причини да хората да харесват определена компания е обслужването.

Когато клиентът срещне удовлетворени и позитивни служители, които го обслужват учтиво, компетентно и с внимание, той става почитател на компанията.

Щастливият служител създава доволни клиенти

Най-добрият начин да направиш клиентите си щастливи и доволни е да започнеш от служителите си. А затова е необходимо да имат онези условия за работа, които ги карат да се чувстват добре и да идват всеки ден с желание на работа.

БНП Париба Лични Финанси постоянно се стреми да развива служителите си и да подобрява тяхната работна среда. Банката ни реализира голям проект в подобряване на условията за работа чието начало беше поставено с откриването на нов модерен офис за служутелите на компанията в основния ни кол център в Пловдив. Там са съсредоточени колегите ни, които ежедневно обслужват клиентите – те отговарят на въпросите им, съдействат им при избора на най-подходящия кредит и са на разположение за всякаква консултация за продуктите и услугите на компанията. Затова е важно те да се чувстват добре на работа и да предават положителното си настроение и на клиентите.

Новият ни офис е чудесен, просторен и модерен, разположен в новооткрита бизнес сграда в Пловдив. Колегите ни вече се радват на повече естествена светлина, свежи цветове, по-удобни работни места и уютни зони за почивка. Те разполагат с приятни и модерни зали за срещи и обучения и дори със специални помещения, в които могат да говорят по телефона, без да се притесняват, че ще смущават останалите хора в офиса. В Пловдивския ни офис има и приятни пространства за почивка с джаги, люлки, удобни пуфове и плейстейшън, където колегите ни могат да отдъхват пълноценно. Голямото удобство на новия офис е и гъвкавостта на работните места.

Постоянно професионално развитие

Друга важна посока на развитие на компанията е повишаване на квалификацията на колегите ни, тъй като колкото по-добре подготвени са те, толкова по-полезни ще са на клиентите и ще им помагат при контактът им с компанията. Служителите на БНП Париба Лични Финанси всяка година преминават поне едно обучение, с което надграждат уменията си. В тази връзка Моника Максимова, директор "Човешки ресурси" в компанията сподели: "Много важно за нас е да обучаваме и развиваме нашите колеги и така да повишаваме тяхната лична стойност като професионалисти".

Именно комбинацията от създаване на страхотни условия за работа и инвестициите в обучението на хората, ще доведат до още по-добро изживяване за хората, които ползват финансовите продукти на БНП Париба Лични Финанси. Важна е в положителната емоция, която колегите ни изпитват на новите си работни места и още по-голямото удоволствие, с което идват на работа.

БНП Париба Лични Финанси
е един от най-предпочитаните партньори при реализацията на много от важните планове в живота на българите. Ако и ти имаш план, ни е с радост ще го подкрепим.

Веселина Евтимова

Здравей, аз съм Веселина Евтимова

Здравей, аз съм Веселина Евтимова

Експерт Клиентско изживяване в ПБ Лични финанси

Как управлявам парите си?

Стремя се да бъда отговорен потребител.  Планирам предварително всичките си разходи и обмислям внимателно решенията си за покупки. Поддържам добра кредитна история, за да мога да финансирам бъдещи проекти или разходи, които не съм успяла да планирам добре.

Още мои публикации