Кои технологии промениха пазаруването?

Публикувано на от Катя Делипавлова
Кои технологии промениха пазаруването?

Свидетели сме на 3 нови тенденции, които пренесоха пазаруването на ново ниво.

Видео пазаруване

Какво ще кажеш, докато гледаш видео за най-новия смартфон, например, да можеш да кликнеш върху него и да го купиш на момента? Това вече е факт, от който могат да се възползват както потребителите, така и търговците.

Все повече компании се доверяват на видео блогъри, които разказват в своите канали за различни продукти. Това най-често се практикува от производителите на техника, които представят нови мобилни телефони, таблети, лаптопи или фотоапарати.

А както знаеш, преди да направят покупка, потребителите проучват – в социалните мрежи събират мнения, четат представяния на продукта, но най-вече гледат видеа със съвети. Много често, след края на видеото е позициониран директен линк към сайт на търговеца, от който може да се направи покупката. По този начин от точката на проучване се преминава директно към точката на поръчка.

Виртуално пробване на дрехи, аксесоари и… мебели

Чрез сканиране на пространства или части на тялото, само с няколко клика и помощта на камерата на смарт телефон, вече могат да се обзавеждат помещения, да се пробват дрехи или очила.

Мебелните вериги вече ще могат да покажат на клиентите си как ще изглеждат избраните от тях мебели в жилището или офиса им. След като са избрали всеки от артикулите, клиентите просто ги добавят в онлайн кошницата и заплащат. Така само с няколко клика помещението е обзаведено. Подобна технология се използва и при избора на модни аксесоари или дрехи.

Виртуални магазини в градската среда

Много световни брандове превръщат обикновената градска среда във виртуални магазини. Това е възможно чрез 3D постери или инсталации, представящи един или серия от продукти. Всеки един продукт може да бъде закупен чрез сканиране на QR код, който препраща потребителите в онлайн магазина на търговеца. Често подобни кампании включват допълнителна отстъпка или безплатна доставка.

Новите тенденции в ритейл бизнеса променят търговията и начина, по който клиентите пазаруват. Търговците трябва да бъдат постоянно в течение с последните потребителски нагласи в онлайн търговията, за да могат да бъдат конкурентни на пазара.

Здравей, аз съм

Занимавам се с управление на онлайн съдържание и общности в БНП Париба Лични Финанси, България.

Как управлявам парите си?
Вярвам, че човек трябва да спазва няколко важни правила, за да се радва на стабилно финансово здраве. Най-важното за мен е да харча разумно и да не се поддавам на емоционални покупки.


Прочети още мои публикации
 
Автори
Веселина Евтимова

Планирам предварително всичките си разходи и обмислям внимателно решенията си за покупки.

Веселина Евтимова - Специалист маркетинг и комуникации
Янита Минкова

Когато става въпрос за управление на личните финанси, е нужно постоянство и баланс.

Янита Минкова - Специалист Маркетинг и комуникации
Най-четени

Каква е тайната на евтината почивка в чужбина?

Времето на летните отпуски вече е в разгара си, затова сме ти подготвили няколко идеи как ваканцията в чужбина да ти излезе по-евтина.

 

Мобилните приложения, които променят ритейл бизнеса

Все повече хората пазаруват през мобилните си устройства. На какво се дължи тази тенденция и как търговците да се възползват от нея?

 

Топ дестинации за лятната ти почивка

В морето от оферти и екзотични дестинации е много трудно да избереш къде да прекараш лятната си почивка. Ето защо подбрахме няколко възможности, от които да избереш най-подходящата за теб и бюджета ти.

 

Твоя бизнес

 

Все повече българи пътуват в страната и чужбина

Публикувано на 5 октомври 2017
от Веселина Евтимова
 

Поколение Z на хоризонта и вятърът на промяната в пазаруването

Публикувано на 13 септември 2017
от Веселина Евтимова
 

Най-често купуваме на изплащане смартфони за 450-500 лева

Публикувано на 3 август 2017
от Веселина Евтимова
 
Подобни публикации от Твоя бизнес

Все повече българи пътуват в страната и чужбина

Според последното проучване на Националния статистически институт (НСИ) за първото тримесечие на 2017 г., 926,1 хил. българи са направили туристически пътувания. Спрямо същия период на 2016 г. тази цифра е показател за 68,3% увеличение.

 

Поколение Z на хоризонта и вятърът на промяната в пазаруването

Следващата вълна от потребители е вече пълнолетна и готова да превземе пазара. Поколение Z не познава света без интернет или мобилен телефон.

 

Най-често купуваме на изплащане смартфони за 450-500 лева

Смартфонът победи телевизора в класацията „Топ 10 на изплащане“ и вече е №1. Ето още какви стоки купуват българите с потребителски кредити.

 

Как иновациите при автомобилите променят други сектори?

Електро и автономните автомобили променят изцяло индустрията и разбирането ни за коли. Но с тяхното развитие ще се променят още много сектори. Ето кои са те:

 

Ще харчим ли повече през следващата година?

България за първи път беше включена в голямото проучване на групата BNP Paribas „Observatoire“, което следи потребителските нагласи в Европа.

 

5 тенденции в търговията, които не забелязваме

В търговията има тенденции, които са видни за всички, но днес ще споделим няколко, които остават извън полезрението.

 

Растат ли доходите и разходите на българите?

През миналата година доходът на българските домакинства е нараснал с 4,3% в сравнение с 2015 г. В същото време разходите са се увеличили с 1,9%, показват данните на НСИ.

 

Предпоставки в развитието на онлайн търговията у нас

Постоянно развиващите се технологии, които улесняват потребителите, все повече развиват онлайн пазаруването у нас.

 

Колко българи пазаруват онлайн и какво купуват?

16,6% от българите на възраст между 16 и 74 г. са купували стоки или са поръчвали услуги през интернет.

 

Новите тенденции в ритейл бизнеса – част 2

В началото на 2017 г. търговците трябва да бъдат подготвени за новите тенденции в ритейл бизнеса, за да отговорят на очакванията на потребителите.

 

За Блога

Създадохме блога на БНП Париба Лични Финанси, за да ти осигурим място, където да получаваш полезни съвети за управлението на парите си, и където да научаваш актуалните тенденции от света на финансите и бизнеса.

Тук ще говорим за възможностите на личните ти финанси, ще споделяме иновации и решения за твоя бизнес, и ще ти разказваме истории от нашата дейност.


×

Общи условия за ползване

Общи условия за достъп и ползване на блог към интернет страницата на „БНП Париба Пърсънъл Файненс“ ЕАД

1. Настоящият блог към интернет страницата (уеб сайт) с адреси www.bnpparibas-pf.bg/www.jet.bg е собственост на „БНП Париба Пърсънъл Файненс“ ЕАД. Съдържанието на уеб сайта и блогът към него е предназначено да предоставя информация за Компанията и нейните продукти и услуги до неограничен кръг лица (Потребители), както и да служи за обмен на такава между Компанията и Потребителите.

2. С осъществяването на достъп до сайта и използването на блога Потребителите, чрез конклудентни действия, удостоверяват, че притежават необходимите знания, умения и оборудване за осъществяване на връзка с интернет страницата. „БНП Париба Пърсънъл Файненс“ ЕАД няма да отговаря за вреди, причинени на техническото оборудване (хардуер, софтуер и др.) на Потребителя, настъпили по време на и/или при и/или във връзка с осъществяването на достъп (вкл. при опит) до информацията на сайта. Следва да се има предвид, че неоторизираният достъп и пребиваването в компютърната система, хостваща този сайт, смущаването и/или затрудняването на работата и опитите за неразрешено модифициране и/или промяна на информацията съдържащи се в този сайт (вкл. и на хостващата компютърна система) е престъпление и се наказва съгласно действащия Наказателен Кодекс на Република България.

3. Достъпът до този сайт е безплатен. Всички разноски, свързани с осъществяването на комуникационна свързаност към Интернет, са за сметка на Потребителя и ще бъдат понесени от него при условията и тарифите на съответния телекомуникационен оператор.

4. Информацията, публикувана на този сайт, се отнася до „БНП Париба Пърсънъл Файненс“ ЕАД и предлагани от Компанията продукти и услуги. Никаква част от нея не е и не може да бъде разглеждана, възприемана и/или интерпретирана като покана, предложение, оферта, реклама и/или друг търговски способ и/или като правен съвет. „БНП Париба Пърсънъл Файненс“ ЕАД отбелязва, че потребителското кредитиране е строго регламентирана дейност от Закона за потребителския кредит. Възможно е, с оглед конкретните параметри и разпоредбите на закона, действителна сделка да се различава съществено по част и/или всички характеристики публикувани на тази интернет страница.

5. „БНП Париба Пърсънъл Файненс“ ЕАД полага максимални усилия да предоставя актуална и точна информация на сайта относно продуктите и услугите си. Всяка публикация подлежи на промяна без предизвестие по преценка на и от „БНП Париба Пърсънъл Файненс“ ЕАД. Компанията не поема нито изрични, нито подразбиращи се гаранции от какъвто и да е вид относно информация, публикувана на сайта.

6. „БНП Париба Пърсънъл Файненс“ ЕАД не носи отговорност за всякакви имуществени и неимуществени вреди, възникнали директно, индиректно, поради или свързани с достъп до този сайт и информацията на него. Компанията не гарантира адекватността, точността или пълнотата на съдържанието на сайта. Потребителите са изцяло отговорни за възприятията си, интерпретацията и оценката на информацията на сайта и блога (както и информацията, съдържаща се в сайтове, към които Потребителите използват препратки, съдържащи се на сайта или в блога) и носят пълната и безусловна отговорност за резултата от действия, предприети въз основа на информация предоставена чрез тази интернет страница.

7. Потребителят няма право да генерира съдържание, което е незаконно, вредно, дискредитиращо, вулгарно, клеветящо или засягащо права и принципи, основани на раса, народност, етническа принадлежност, пол, произход, религия, образование, убеждения, политическа принадлежност, лично и обществено положение или имуществено състояние. Потребителят няма право и да публикува съдържание, което е под закрилата на Закона за авторско право и сродните му права, както и такова, нарушаващо патентно, търговско, авторско или друго право на собственост. Потребителят няма право да генерира съдържание, свързано с неразрешени рекламни материали, спам и вируси.

8. Потребителят няма право да се представя за представител на „БНП Париба Пърсънъл Файненс“ ЕАД или блогър, и по какъвто и да е начин да заблуждава останалите потребители за своята идентичност.

9. „БНП Париба Пърсънъл Файненс“ ЕАД е вписано в Регистъра на администраторите на лични данни на Комисията за защита на личните данни под № 0000119. Компанията е въвела всички задължителни технически и организационни мерки и процедури изисквани съгласно Закона за защита личните данни и най–добрите международни практики в областта. „БНП Париба Пърсънъл Файненс“ ЕАД ще положи максимални усилия да гарантира неприкосновеността на информацията, съдържаща лични данни и предоставена от Потребителите он–лайн чрез попълнени електронни формуляри, електронна кореспонденция и/или електронна платформа за обслужване.

10. „БНП Париба Пърсънъл Файненс“ ЕАД притежава изключителните права върху дизайна, структурата, съдържанието и интернет страницата като обект на авторското право. Всички посочени имена на продукти и услуги са регистрирани търговски марки и са собственост на „БНП Париба Пърсънъл Файненс“ ЕАД и/или изрично посочените им собственици.

11. Интернет страницата на „БНП Париба Пърсънъл Файненс“ ЕАД е насочена към неограничен кръг лица. Лица, на които е забранен достъпът до страницата и/или изложената в него информация, не трябва да осъществяват достъп до страницата. За неуредени от настоящите общи условия въпроси се прилага действащото законодателство на Република България.

×

Общи условия за ползване

Общи условия за достъп и ползване на блог към интернет страницата на „БНП Париба Пърсънъл Файненс“ ЕАД

1. Настоящият блог към интернет страницата (уеб сайт) с адреси www.bnpparibas-pf.bg/www.jet.bg е собственост на „БНП Париба Пърсънъл Файненс“ ЕАД. Съдържанието на уеб сайта и блогът към него е предназначено да предоставя информация за Компанията и нейните продукти и услуги до неограничен кръг лица (Потребители), както и да служи за обмен на такава между Компанията и Потребителите.

2. С осъществяването на достъп до сайта и използването на блога Потребителите, чрез конклудентни действия, удостоверяват, че притежават необходимите знания, умения и оборудване за осъществяване на връзка с интернет страницата. „БНП Париба Пърсънъл Файненс“ ЕАД няма да отговаря за вреди, причинени на техническото оборудване (хардуер, софтуер и др.) на Потребителя, настъпили по време на и/или при и/или във връзка с осъществяването на достъп (вкл. при опит) до информацията на сайта. Следва да се има предвид, че неоторизираният достъп и пребиваването в компютърната система, хостваща този сайт, смущаването и/или затрудняването на работата и опитите за неразрешено модифициране и/или промяна на информацията съдържащи се в този сайт (вкл. и на хостващата компютърна система) е престъпление и се наказва съгласно действащия Наказателен Кодекс на Република България.

3. Достъпът до този сайт е безплатен. Всички разноски, свързани с осъществяването на комуникационна свързаност към Интернет, са за сметка на Потребителя и ще бъдат понесени от него при условията и тарифите на съответния телекомуникационен оператор.

4. Информацията, публикувана на този сайт, се отнася до „БНП Париба Пърсънъл Файненс“ ЕАД и предлагани от Компанията продукти и услуги. Никаква част от нея не е и не може да бъде разглеждана, възприемана и/или интерпретирана като покана, предложение, оферта, реклама и/или друг търговски способ и/или като правен съвет. „БНП Париба Пърсънъл Файненс“ ЕАД отбелязва, че потребителското кредитиране е строго регламентирана дейност от Закона за потребителския кредит. Възможно е, с оглед конкретните параметри и разпоредбите на закона, действителна сделка да се различава съществено по част и/или всички характеристики публикувани на тази интернет страница.

5. „БНП Париба Пърсънъл Файненс“ ЕАД полага максимални усилия да предоставя актуална и точна информация на сайта относно продуктите и услугите си. Всяка публикация подлежи на промяна без предизвестие по преценка на и от „БНП Париба Пърсънъл Файненс“ ЕАД. Компанията не поема нито изрични, нито подразбиращи се гаранции от какъвто и да е вид относно информация, публикувана на сайта.

6. „БНП Париба Пърсънъл Файненс“ ЕАД не носи отговорност за всякакви имуществени и неимуществени вреди, възникнали директно, индиректно, поради или свързани с достъп до този сайт и информацията на него. Компанията не гарантира адекватността, точността или пълнотата на съдържанието на сайта. Потребителите са изцяло отговорни за възприятията си, интерпретацията и оценката на информацията на сайта и блога (както и информацията, съдържаща се в сайтове, към които Потребителите използват препратки, съдържащи се на сайта или в блога) и носят пълната и безусловна отговорност за резултата от действия, предприети въз основа на информация предоставена чрез тази интернет страница.

7. Потребителят няма право да генерира съдържание, което е незаконно, вредно, дискредитиращо, вулгарно, клеветящо или засягащо права и принципи, основани на раса, народност, етническа принадлежност, пол, произход, религия, образование, убеждения, политическа принадлежност, лично и обществено положение или имуществено състояние. Потребителят няма право и да публикува съдържание, което е под закрилата на Закона за авторско право и сродните му права, както и такова, нарушаващо патентно, търговско, авторско или друго право на собственост. Потребителят няма право да генерира съдържание, свързано с неразрешени рекламни материали, спам и вируси.

8. Потребителят няма право да се представя за представител на „БНП Париба Пърсънъл Файненс“ ЕАД или блогър, и по какъвто и да е начин да заблуждава останалите потребители за своята идентичност.

9. „БНП Париба Пърсънъл Файненс“ ЕАД е вписано в Регистъра на администраторите на лични данни на Комисията за защита на личните данни под № 0000119. Компанията е въвела всички задължителни технически и организационни мерки и процедури изисквани съгласно Закона за защита личните данни и най–добрите международни практики в областта. „БНП Париба Пърсънъл Файненс“ ЕАД ще положи максимални усилия да гарантира неприкосновеността на информацията, съдържаща лични данни и предоставена от Потребителите он–лайн чрез попълнени електронни формуляри, електронна кореспонденция и/или електронна платформа за обслужване.

10. „БНП Париба Пърсънъл Файненс“ ЕАД притежава изключителните права върху дизайна, структурата, съдържанието и интернет страницата като обект на авторското право. Всички посочени имена на продукти и услуги са регистрирани търговски марки и са собственост на „БНП Париба Пърсънъл Файненс“ ЕАД и/или изрично посочените им собственици.

11. Интернет страницата на „БНП Париба Пърсънъл Файненс“ ЕАД е насочена към неограничен кръг лица. Лица, на които е забранен достъпът до страницата и/или изложената в него информация, не трябва да осъществяват достъп до страницата. За неуредени от настоящите общи условия въпроси се прилага действащото законодателство на Република България.

×