Нашата дейност

Как клиентите ни определят връзката си с нас?

Публикувано на 12 август 2014 от Катя Делипавлова

Как клиентите ни определят връзката си с нас?

Повече от 12 години изграждаме стабилна и доверена връзка с нашите клиенти. И за да сме сигурни, че вървим в правилната посока, всяка година си „сверяваме часовника“ с тях.

През 2013 год. направихме проучване, съвместно с ГФК България, за да измерим удовлетвореността на клиентите ни. В него участваха над 1000 човека, ползвали поне един от продуктите на БНП Париба Лични Финанси – изтеглен паричен кредит, взета стока на изплащане или сключена застраховка.

Индексът, с който измерваме лоялността на клиентите ни, се е повишил за поредна година и достигна над 70 пункта.

Какво означава това обаче и защо е важно за нас като компания?

Индексът на лоялност ни показва как се развива връзката между нас и клиентите ни. За целта следим 4 основни показателя, които оценяват:

  • Настоящoто поведение на потребителите

  • Бъдещото им поведение

  • Рационалната връзка на клиентите с компанията

  • И емоционалната им връзка 

Анализът показва, че от тези четири показателя, най-висок резултат постигаме при емоционалната връзка с клиентите. Данните сочат 87 пункта от възможни 100. Радваме се на тези резултати, защото това ясно показва, че клиентите ни получават положителна емоция от потребителските кредити, които ползват и от компанията като цяло.

Защо клиентите ни са лоялни?

Според анализа на ГФК България основната причина за силната емоционална връзка e това, че клиентите ни се идентифицират с компанията и я възприемат като близка до себе си. Освен това, те разпознават БНП Париба Лични Финанси като финансова институция, която се грижи за тях, и на която могат да се доверят.

Голяма част от участниците в проучването са заявили, че възнамеряват да продължат да ползват паричните заеми на компанията и, че биха я препоръчали на свои приятели и роднини.

От друга страна, рационалните причини за силната връзка на клиентите с нас са повлияни от удобната процедура за кредитиране, фиксираните вноски, кандидатстването без изискване на поръчител, възможността за избор на размера на вноската при паричния и на първоначалната вноска при стоковия кредит.

Като ключови фактори е споменато и това, че офертите са обяснени разбираемо и условията на кредита са прозрачни и ясни.

„Ръстът на индекса на лоялност показва, че хората имат доверие на компанията и, че се чувстват свързани с нея”, заяви изпълнителният ни директор Мишел Фуйе. „За нас това е най-сигурният знак, че политиката ни да предлагаме кредити при ясни и непроменящи се условия се оценява високо от клиентите, и именно затова ние сме предпочитан партньор за реализацията на техните планове.”

Всички тези действия са подчинени на философията, която следваме за отговорно кредитиране.

Катя Делипавлова

Здравей, аз съм Катя Делипавлова

Здравей, аз съм Катя Делипавлова

Занимавам се с управление на онлайн съдържание и общности в БНП Париба Лични Финанси, България.

Как управлявам парите си?
Вярвам, че човек трябва да спазва няколко важни правила, за да се радва на стабилно финансово здраве. Най-важното за мен е да харча разумно и да не се поддавам на емоционални покупки.

Още мои публикации